مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

گروه شهری: مرحله پایانی نصب دکل آنتن برج میلاد آغاز شد.

سیدرضا میرصادقی با اعلام این خبر افزود: آخرین مرحله بالابری دکل آنتن با تأخیر آغاز شده است و انتظار می‌رود تا 15 روز دیگر نصب دکل آنتن به پایان برسد و برج میلاد به ارتفاع نهایی 435/2 متر برسد.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه، دلیل تأخیر در مرحله پایانی بالابری را نصب تجهیزات فنی توسط صدا و سیما دانست و گفت: به رغم آمادگی برای نصب تجهیزات فنی، سازمان صدا و سیما  هیچ کدام از برنامه‌ها را انجام نداد و تنها باعث اتلاف وقت شد.

میرصادقی با اشاره به انجام کارهای متعدد در جبهه‌های مختلف کاری افزود: هم‌اکنون ریل‌گذاری آسانسورها در حال اجراست و در بخش لابی هم، موفق شده‌ایم طبقه دوم را به پایان ببریم و هم‌اکنون در مرحله احداث سقف هستیم.

وی با اعلام پایان ساخت پویانمایی از معماری داخلی برج میلاد گفت: کار طراحی معماری فضای داخلی که به صورت یک فیلم پویانمایی (انیمیشن) ساخته شده است به پایان رسیده است. فضای معماری داخلی برج میلاد، براساس طراحی انجام گرفته، فضایی زیبا و چشم‌نواز است.

میرصادقی، از ساخت فیلمی از مراحل ساخت برج میلاد خبر داد و افزود: از مراحل نصب دکل آنتن و همچنین صحنه‌هایی از طراحی معماری داخلی برج میلاد، تصاویری تهیه شده است و انتظار می‌رود که تا پایان آذرماه، به صورت یک نماهنگ موفق به ارائه آن به مردم از طریق صدا و سیما شویم.

وی با اشاره به زمان کمتر از یک سال تا پایان عملیات عمرانی برج میلاد گفت:‌ پس از پایان ساخت برج میلاد در اول مهرماه سال 86 ، در حدود 2 الی 3 ماه بهره‌برداری از آن طول خواهد کشید.

وی افزود: پس از تکمیل پروژه برج میلاد و آغاز بهره‌برداری از آن، روزانه 6 هزار نفر از این برج بازدید خواهند کرد.

میرصادقی گفت: تاکنون 60 میلیارد تومان برای احداث این برج هزینه شده و تا پایان پروژه در سال آینده نیز پیش‌بینی می‌شود، حدود 38 میلیارد دیگر نیز برای اجرای این پروژه هزینه شود.

وی در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود که ظرف مدت 4 تا 5 سال هزینه‌های صرف شده در این پروژه، نه تنها بازگردانده شود، بلکه به سودآوری نیز برسد.

کد خبر 5953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز